Dec 22, 2007

~~Сэтгэл минь чи шүлгэндээ л мөнхөр~~


Бартаа,ээдрээтэй амьдралд
Бие хийгээд сэтгэл минь ариухан ирсэн
Буруу, зөвөөр буцлах энэ хорвоод
Богширч гүйцсээр буцнаа би..
.
Баяр хөөрөөр угтуулж ирсэн би
Баргар амьдралд барагдана нас минь
Буянаар даллуулж буцахын цагт
Бунхалж сэтгэлээ шүлгэндээ л үлдээнэ би.
.
Буяныг хайсаар насны тавиланд
Буурал хорвоогын ёсыг дагахдаа би
Бусдын бус өөрийнхөө л шүлгэнд
Булшилж сэтгэлээ үлдээхийг хүснэм би
.
Зуун зуунаар зовохгүй ээ энэ хорвоод
Зуурхан илээд өнгөрөх амьдралд
Заяа тавиландаа үнэнйи эрэлд хатах сэтгэл минь
Замбуулинд ганцхан шүлгэндээ аргадуулж үлдэгдээ
.
Мөнгө,өнгөнд нулимуулж яваа заяaндаа
Мөрөөдөл хүслээн гүйцэхгүй ээ сэтгэл минь
Мөнх бусыг үзэх л энэ тавиландаа
Мөнхөр ч сэтгэл минь шүлгэндээ үлдэг дээ
.
Хэзээ үхэхээн мэдэхгүй хорвоод
Хийсэн зүйлтэй байхыг хүснэ би
Хэн нэг нь шүүмжилэг хамаагүй
Хүслээрээ амьдрана би тоохгүй
.
Үр хүүхэддээ дурсагдахыг хүсэхдээ
Үнэн худлыг өөрийнхөөрөө бичиж үлдээнэ ээ
Үлгэр шиг энэ ертөнц миний хувьд дуусна
Үүрдийн биш зуурдхан заяатай ирсээн би Энэ хорвоод...
Сэтгэл минь чи шүлгэндээ л мөнхөр................
2007..12...Сөүл..хот

No comments: