Dec 11, 2007

~~~~~~~~Үзэл бодол минь~~~~~~~~


Энэ амьдрал миний зорилго учраас..
Энэ бүхнийг би өөрөө босгосон учраас...
Энэ амьдралдаа би хайртай
Энэ байгаагаараан би хүмүүстэй учирах дуртай
Элэг нэгтнээ өмөөрч, хамгаалах
Эрэмгий сэтгэл надад бий..
Өөрийгөө би гоёх дургүй ээ
Өөрийнхөө дутагдлыг харин мэдэрч чадна
Өөртөө байгаа өчүүхэнг аз жаргалд бодож..
Өөрийнхөө дэргэдээс түүнийг мэдэрч бас чадна
Өөдрөг сэтгэлтэй хүчтэй би... гэхдээ
Өнгө мөнгөнд шунаж шулам болохгүй
Би шүүмжлэл,зэмлэлийг дуртай хүлээж авдаггүй ч сонсож чадна
Эмзэглэхээсээ өмнө учрыг нь олохыг боддог
Тэд төгс төгөлдөр байг гэсэндээ хэлж болох юм
Төрсөнөөс өөрцгүй сэтгэлийн халамж байж бас болох юм
Өө сэв хайж үзэл,бодлыг минь няцааж
Сул доройд бодож, сургаж заах гэвэл би үл тэвчинэ
Үнэхээр тийм улстай би үзэлцэж бас чадна..
Бодитой шүүмжлэл өө сэв эрэхээс тэс ондоог би мэднэ
Борхон тархи минь түүнийг тунгаах чадалтайг бас мэднэ
Үлгэр шиг ертөнцийг би өөрийнхөөрөө л харах дуртай...
Гэхдээ би Ухаантайг хүндэлж ,хайрлаж чадна ...
Угын зан минь намайг ийм болгосон юм
Надад гэнэт бус зовж олсон минь жаргалтай санагддаг..
Насны амьдралд нууц нь нууцаараан байг гэж бас боддог
Намайг ийм болгосон хувь заяандаа талархаж явдаг..
Эцэс төгсгөлтөй энэ амьдралынхаа
Эгц оргилд хүрэхийг би хүсэхгүй ээ
Эндэж ойчих нь амарханг би мэдэж айдаг..
Энэ миний ертөнцийг харах үзэл минь учраас
Эгэл энэ заяандаа би хайртай..
Энэ биений дотоод сэтгэлийн үгээ
Эвлүүлж, дэвлүүлсэн минь энэ
Эгдүүг чинь хүргээд шүүмжилсэн ч надад хамаагүй ээ
Энэ ертөнц минийх учраас....................
..........................................2007он.............................................

No comments: